sâmbătă, 27 februarie 2010

Feminitatea secolului XXI

Urci in autobuz cu gandul ca ai 15 minute doar cu gandurile personale si cu multi oameni in jur pe care ii poti ignora cu putin efort...
Pe scaunele din fata doua fete tacute, comune, cu priviri sictirite.
"-Fa, o mai stii pe aia care se dadea la Ionut?"
"-Da fa, proasta aia cu ochi albastri, nu?"
"-Ce am batut-o fa....am luat-o de par, am invartit-o si i-am dat cateva bucati, am zgariat-o pe fata"
"-Aa...da si eu am batut-o pe aia"
"-Pai cum fa, daca se da la Ionut...auzi cum a venit imbracat la discoteca..cu o fosta scurta si cu maieu decoltat"
"-Da arata bine proasta"
"-Pai da si Ionut se uita dupa ea.Cum sa n-o bat?"
Discutia are loc cu voce tare, sa stie lumea din autobuz cu cine are de-a face si se termina cu rasete vulgare, insotite de vreo 2-3 injuraturi. Cum sa nu fie desconsiderate femeile din ziua de azi daca astfel de exemplare merg libere pe strada si isi spun "fete", de fapt "fa", pe care il vom luam ca o prescurtare de la "fata".
Inteleg, vrem egalitate in drepturi cu barbatii, si noi putem face ce fac ei, in unele domenii deja i-am intrecut.
Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne masculinizam, sa nu mai fim femei. Femeia e ceva sublim, e inspiratia principala in ARTA, e partea frumoasa a frumosului. A fi delicata, diafana si mereu stralucitoare prin insasi natura ei, asta inseamna a fi femeie. Cum mai poti cauta la o femeie ceea ce o face femeie, cand mereu in autobuz auzi cate o discutie din asta, daca nu si mai rau, cand in loc sa zambeasca inocent fetele care mai tarziu vor deveni femei, mame, injura cu tigara in gura si eventual scuipa atat de vulgar? Opriti imaginea gresita care se face despre noi! Fiti feminine, invatati arta seductiei, invatati ce inseamna misterul. Poate mai avem o sansa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu