sâmbătă, 18 septembrie 2010

explicare articole anterioare

Nu stiu ce efect au articolele scrise pe blogul asta asupra unora, care le citesc...
Dar scriu asta pentru ca in rastimp de jumatate de ora mi-au fost reprosate unele lucruri. Fiecare intelege altceva din ele, dupa starea pe care o are, ideile diferite...e normal, doar nu suntem toti la fel... avem mereu ganduri noi, experimentam noutatea, devenim mai complecsi in fiecare clipa.drept dovada, acum doua articole spuneam total altceva.
(ca idee, ultimele 3 articole au fost scrise acum ceva timp, dar nu le publicasem)
In articolul precedent nu indemnam pe nimeni la izolare. Spuneam doar ca din cand in cand ar trebui sa mai privim si in noi insine, sa luam si decizii personale, sa nu ii mai lasam pe altii sa judece ce e bine si ce nu pentru noi.
Si melodia pe care am pus-o, din filmul "into the wild" nu e acolo pentru a intari ce am spus prin filmul respectiv. Morala filmului e cu totul alta decat ce aberez eu aici, stiu asta.
Si asa cum mi-a spus un prieten " omul e fiinta sociala si nu are cum sa progreseze de unul singur.trebuie sa existe un echilibru". Dar asta nu inseamna ca trebuie sa se piarda in societate si in aparentele ei, ceea ce se cam intampla daca va uitati in jur.

Stiu ca am un stil nu prea clar in a ma exprima si trec de la o idee la alta, fapt pentru care de multe ori sunt gresit inteleasa, dar nu prea stau sa imi asez ideile in ordine. Las asta in voia degetelor.:)

Un comentariu:

  1. Buna Neurasthenie,

    Sunt tatăl lui Tudor.
    Scuză-mă că te abordez astfel dar cealaltă tânără Cern... mi-a promis că va vorbi cu tine despre asta dar cred că... are alte treburi.
    Aş vrea să te invit, dacă ai timp şi crezi că merită, să postezi poezii pe blogul "Amprente literare" ( cenaclu online ) al soţilor Geanina şi Cristian Lisandru.
    Am aflat că eşti talentată ( Sorina! ) şi m-am gândit că poate te interesează.
    Îmi cer scuze dacă acest mesaj va fi considerat inoportun!
    edulup25096@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere